Strefa twarzy

Zabiegi medycyny estetycznej na twarz

Mój gabinet medycyny estetycznej w Warszawie to miejsce, w którym można przeprowadzić różne zabiegi na twarz.

Mezoterapia i kwas hialuronowy a likwidacja zmarszczek

Mezoterapia igłowa polega na dostarczeniu w głąb tkanek preparatów zawierających skoncentrowane substancje odżywcze, których zadaniem jest pobudzenie komórek do szybszej regeneracji. Może być stosowana w celu poprawy jędrności skóry i wyrównania jej kolorytu, a także spłycenia drobnych zmarszczek pojawiających się na twarzy czy dekolcie. Takie zadanie ma również kwas hialuronowy – poza dostarczeniem składników odżywczych nawilża on skórę. Odmładzający efekt może przynieść również zabieg Dermapen, Plexr peel, lifting wampirzy czy hybrydowy albo zastrzyki z botoksu.

Medycyna estetyczna i oczyszczenie skóry

W gabinecie mogę przeprowadzić również zabiegi pomagające w walce z trądzikiem i przebarwieniami, jak różnego rodzaju peelingi mające za zadnie dogłębnie oczyścić skórę, w tym ten kawitacyjny czy z wykorzystaniem kwasów. Innymi metodami walki z niedoskonałościami skóry twarzy są mikrodermabrazja czy radiofrekwencja mikroigłowa.

Skóra sucha, pozbawiona blasku
Skóra osłania i chroni narządy wewnętrzne przed negatywnym wpływem środowiska zewnętrznego, utrzymuje także m.in. optymalne nawilżenie. Jakie są cechy odwodnienia skóry? Gdy dojdzie do zaburzenia
Zmarszczki mimiczne
Co to są zmarszczki mimiczne? To widoczne na powierzchni skóry ślady skurczów mięśni twarzy – naszej mimiki. Bruzdy, z którymi naturalne procesy odnowy organizmu w
Włókniaki
Włókniaki (łac. fibroma) to łagodne guzy nowotworowe, które powstają z tkanki łącznej włoknistej. Pojawiają się w rożnych miejscach na ciele i nie stanowią zagrożenia dla
Niewielka , cofnięta broda
Rzadko zwracamy uwagę na brodę, a jest to niezmiernie ważna część naszej twarzy, która decyduje o jej atrakcyjności. Nawet niewielki lub cofnięty podbródek zaburza proporcje
Bruksizm
Termin ten określa patologiczne tarcie zębami żuchwy o zęby szczęki, występujący najczęściej w nocy (zgrzytanie zębami). Czym jest bruksizm? To choroba spowodowana nadmierną, mimowolną aktywnością
Cienie pod oczami
Jakie są przyczyny powstawania cieni pod oczami? Przyczyn powstawania cieni pod oczami jest wiele: zmęczenie, słabsze krążenie krwi, niezdrowy styl życia. Często cienie są dziedziczne.
Dolina łez
Okolice oczu starzeją się najszybciej, ogromną rolę odgrywa w tym procesie zanik tkanki podskórnej oraz wiotczenie skóry. Co to jest „dolina łez” i jak powstaje?
Asymetria kształtu nosa
Nos jednym z najważniejszych fragmentów twarzy, na które zwracamy uwagę patrząc na drugą osobę. Wielu z nas ma kompleks swojego nosa – za duży, za
Małe, asymetryczne usta
Zabieg powiększania ust polecany jest osobom, które dostrzegają problem zbyt małych warg, lub są niezadowolone z ich kształtu. Podczas rozmowy poprzedzającej korektę, lekarz pomaga wybrać
Opadające, wiotkie powieki
Powieka górna u młodej osoby ma niewielki, naturalnie układający się przy ruchu fałdek skóry. Z wiekiem skóra wiotczeje i tworzy się zwisający nadmiernie fałd powieki
Przebarwienia skóry
Główną przyczyną powstawania przebarwień jest nadmierne odkładanie się melaniny w komórkach skóry. Jakie są przyczyny powstawania przebarwień? Na powstawanie przebarwień mają wpływ przede wszystkim czynniki
Trądzik i blizny potrądzikowe
Trądzik pospolity jest powszechnie występującą chorobą skóry – dotyka przede wszystkim nastolatków w okresie dojrzewania. Czasem jednak objawy występują u kobiet już po okresie pokwitania.
Zaburzenia owalu twarzy
Zaburzenia owalu twarzy Wraz z wiekiem starzeje się nie tylko nasza skóra, ale również inne tkanki twarzy. Jak zmienia się owal twarzy?Stopniowo zanika podskórna tkanka
Zmarszczki
Najlepszą strategią opóźnienia procesów starzenia w skórze i w całym organizmie są działania profilaktyczne. Jakie są rodzaje zmarszczek? Zmarszczki mimiczne – powstają pod wpływem ruchu