Peeling kawitacyjny

Co to jest peeling kawitacyjny?

To nowoczesna metoda bezbolesnego i głębokiego oczyszczania skóry. Usuwanie zanieczyszczeń oraz martwych komórek skóry następuje w sposób bezpieczny, pozbawiony efektów ubocznych. Zabieg ten wykonywany jest za pomocą urządzenia wytwarzającego fale ultradźwiękowe, które po skierowaniu na wilgotną skórę wywołują efekt kawitacji. Rozpylona na skórze woda tworzy mikroskopijne pęcherzyki wypełnione rozrzedzonym gazem, które pod wpływem drgań ultradźwiękowych gwałtownie pękają. W wyniku tych działań dochodzi do rozbicia martwych komórek i odsłonięcia młodszej warstwy skóry, wolnej od nadmiaru łoju, bakterii czy substancji toksycznych. Peeling kawitacyjny jest bezbolesnym i bezpiecznym zabiegiem.

Co jest efektem peelingu kawitacyjnego?
  • uzyskanie odświeżonej i oczyszczonej skóry
  • uzyskanie poprawy krążenia, w wyniku dotleniającego, nawilżającego i odmładzającego skórę mikro-masażu wywołanego
  • drganiami fal ultradźwiękowych
  • na skutek poprawy krążenia skóra pobudza swoje komórki i zmusza je do naturalnej odnowy
  • usuwanie wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia, zaskórników czy wągrów
  • wygładzenie zmarszczek oraz delikatny masaż twarzy.

Peeling ten przygotowuje również skórę do innych zabiegów kosmetycznych, poprzez umożliwienie skuteczniejszego wchłaniania preparatów kosmetycznych.

Dla kogo ten rodzaj peelingu?

Zabieg przeznaczony jest głównie dla skóry bardzo wrażliwej, delikatnej oraz cienkiej, skłonnej do podrażnień i posiadającej rozszerzone naczynka. Może być wykonywany na twarzy, dłoniach oraz plecach. Nie zaleca się stosowania zabiegu na miejsca, w których występuje lekkie krwawienie czy łuszczyca.

Jakie są wskazania do zabiegu?
  • rozszerzone pory
  • skóra przetłuszczająca
  • skóra zmęczona słońcem i wymagająca regeneracji
  • trądzik pospolity (zaskórnikowy, grudkowy)