Strefa twarzy

Bruksizm
Termin ten określa patologiczne tarcie zębami żuchwy o zęby szczęki, występujący najczęściej w nocy (zgrzytanie zębami). Czym jest bruksizm To choroba spowodowana nadmierną, mimowolną aktywnością
Cienie pod oczami
Przyczyn powstawania cieni pod oczami jest wiele: zmęczenie, słabsze krążenie krwi, niezdrowy styl życia. Często cienie są dziedziczne. Jak powstaje zagłębienie oczodołu i cienie pod
Dłonie i stopy
Z wiekiem skóra na dłoniach i stopach staje się bardziej wiotka. Następuje zanik mięśni i podskórnej tkanki tłuszczowej, co powoduje większą widoczność ścięgien oraz poszerzonych
Dolina łez
Okolice oczu starzeją się najszybciej, ogromną rolę odgrywa w tym procesie zanik tkanki podskórnej oraz wiotczenie skóry. Co to jest „dolina łez” i jak powstaje
Asymetria kształtu nosa
Niechirurgiczna korekta kształtu nosa jest pionierską, rewolucyjną i nieinwazyjną metodą, która stanowi alternatywę dla tradycyjnej operacji korekty nosa. Pozwala uzyskać zadowalający efekt korekcji nosa, unikając
Przebarwienia skóry
Główną przyczyną powstawania przebarwień jest nadmierne odkładanie się melaniny w komórkach skóry. Przyczyny powstawania przebarwień Na powstawanie przebarwień mają wpływ przede wszystkim czynniki hormonalne i
Utrata jędrności skóry
Za jędrność odpowiada skóra właściwa, w której znajdują się fibroblasty – komórki tkanki łącznej odpowiedzialne za wytwarzanie włókien kolagenowych i sprężystych. Elastyczność skóry to właściwość
Zaburzenia owalu twarzy
Wraz z wiekiem starzeje się nie tylko nasza skóra, ale również inne tkanki twarzy. Jak zmienia się owal twarzy Stopniowo zanika podskórna tkanka tłuszczowa, szczególnie
Zmarszczki
Najlepszą strategią opóźnienia procesów starzenia w skórze i w całym organizmie są działania profilaktyczne. Rodzaje zmarszczek Zmarszczki mimiczne – powstają pod wpływem ruchu mięśni twarzy.