Zabiegi na okolice oczu

Teosyal Redensity II To innowacyjny produkt dedykowany leczeniu okolicy oka i likwidacji cieni pod oczami. Wyjątkowość produktu polega na tym, że żel (kwas hialuronowy) posiada niskie właściwości higroskopijne, dzięki czemu nie pęcznieje po wstrzyknięciu i układa się w jednorodną formę płaszcza, przykrywającego ciemny obszar pod oczami. Nie ma więc ryzyka powikłań w postaci grudek i nierówności. Teosyal Redensity II prawie w ogóle nie wywiera nacisku na tkanki limfatyczne, co chroni przed pojawieniem się obrzęku w tej okolicy. Zapewnia długotrwałą korekcję, przy jednoczesnej doskonałej tolerancji, potwierdzonej badaniami klinicznymi. Preparat zawiera lidokainę, która wraz z powierzchownym znieczuleniem skóry, powoduje iż zabieg jest w zupełności bezbolesny. Efekt to wyrównana, wygładzona i rozświetlona powierzchnia oka. Wskazania do zabiegu

• cienie pod oczami
  • dolina łez
  • fałd powiekowo – policzkowy
  • niewielkie „worki pod oczami”

Teosyal Redensity II zawiera: kwas hialuronowy [HA] 15mg/g – połączenie delikatnie usieciowanego Kwasu Hialuronowego z nieusieciowanym [HA]; 3 przeciwutleniacze: Kwas Liponowy, Glutation i N-Acetylo-L-Cysteina; 8 aminokwasów: Glicyna, Lizyna, Treonina, Prolina, Leucyna, Izoleuzyna, Arginina, Walina; minerały: Miedź i Cynk; witaminę B6 Kiedy obserwujemy pierwsze efekty Efekt widoczny jest natychmiast po zabiegu i utrzymuje się średnio przez 8-12 miesięcy (badania kliniczne). Decyduje o tym wiek pacjenta, rodzaj zastosowanego preparatu (trwalsze są preparaty o większym stopniu usieciowania) oraz tryb życia i ogólna kondycja pacjenta. Palenie papierosów bardzo przyspiesza utratę uzyskanego efektu. Jak wygląda skóra tuż po zabiegu W miejscu iniekcji możliwe zaczerwienienia oraz lekki obrzęk, które ustępują po przyłożeniu chłodzącego opatrunku. Jakie są przeciwwskazania do zabiegu

• infekcje skórne w miejscu zabiegowym
  • uczulenie na preparat – kwas hialuronowy
  • ciąża okres karmienia piersią
  • tendencja do powstawania bliznowców
  • niewyrównana cukrzyca

Light Eyes Ultra – Likwidacja cieni i obrzęków pod oczami Innowacyjny koktajl rewitalizujący, który zawiera kwas hialuronowy, ruszczyk, jagodę, rozmaryn, witaminę C i heksapeptydy. Ta wyjątkowa kombinacja jest w stanie poradzić sobie równocześnie z cieniami pod oczami, opuchlizną i zmarszczkami. Poprawia mikrokrążenie oraz elastyczność skóry, zmniejszając tendencję do gromadzenia się płynów wokół oczu. Efekt widoczny już po pierwszym zabiegu. Najlepsze rezultaty przynosi seria 3 zabiegów w odstępach 3 tygodni. Jakie są wskazania do zabiegu

• ciemne kręgi wokół oczu
  • obrzęk powiek
  • korekcja cienkich zmarszczek

Jakich efektów możemy się spodziewać

• natychmiastowe zmniejszenie cieni pod oczami
  • poprawa mikrokrążenia
  • zwiększenie elastyczności skóry wokół oczu
  • wygładzenie małych zmarszczek wokół oczu
  • zmniejszenie tendencji do puchnięcia oczu

Jak wygląda przebieg zabiegu Zabieg polega na podaniu preparatu techniką mezoterapii w okolicy powieki dolnej. Wcześniej nakładany jest krem znieczulający, dzięki czemu zabieg jest całkowicie bezbolesny. Jak wygląda skóra po zabiegu Zaraz po zabiegu widoczne jest lekkie opuchnięcie, które może utrzymywać się do kilku godzin. Rzadko zdarzają się zasinienia, które w tej okolicy mogą utrzymywać się do 2 tygodni. Jakie są przeciwwskazania do zabiegu

• ciąża, okres karmienia piersią
  • ostre bakteryjne, miejscowe choroby skóry
  • miejscowe stany zapalne, gorączkowe, rumieniowe
  • cukrzyca niewyrównana
  • choroba nowotworowa
  • alergie na stosowany preparat
  • przyjmowanie leków rozrzedzających krew

RRS HA Eyes Jego unikatowy skład daje natychmiastowe efekty w postaci nawilżenia, poprawy mikrokrążenia, rozjaśnienia cieni pod oczami. Preparat ten wykazuje również działanie antyoksydacyjne, poprawia kontur oczu oraz napina skórę. Jakie są wskazania do zabiegu

• skóra odwodniona
  • cienie i worki pod oczami
  • drobne zmarszczki
  • Jakich efektów możemy się spodziewać
  • zmniejszenie cieni pod oczami
  • poprawa nawilżenia i napięcia skóry
  • zwiększenie elastyczności skóry wokół oczu
  • wygładzenie zmarszczek wokół oczu

Jak wygląda przebieg zabiegu Zabieg polega na podaniu preparatu techniką mezoterapii w okolicy powieki dolnej. Wcześniej nakładany jest krem znieczulający, dzięki czemu zabieg jest całkowicie bezbolesny. Jaki jest wygląd skóry po zabiegu Zaraz po zabiegu widoczne jest lekkie opuchnięcie, które może utrzymywać się do kilku godzin. Rzadko zdarzają się zasinienia, które w tej okolicy mogą utrzymywać się do 2 tygodni. Jakie są przeciwwskazania do zabiegu

• ciąża, okres karmienia piersią
  • ostre bakteryjne, miejscowe choroby skóry